Friday, December 21, 2012

Vice versa

Kau adalah kau dan aku adalah aku. Kita mungkin sama tapi tak serupa. Cerita kita lain lain dan takkan sama pengakhirannya. Nasib baik baiklah akhirnya, nasib tak menyebelahi ujian lah maknanya. Hati tak semua sama dan tak semuanya kuat. Kekuatan itu tak semuanya ada. Kekuatan itu lain bagi aku. Kau tak rasa sekarang. Mungkin bukan sekarang ceritanya tercipta buat kau. Kerna kau tak sekuat aku. Sebab itu Allah tak duga kau. Hargai apa yang kau ada sekarang. Mungkin bahagianya kau sekarang sekadar pinjaman sementara dariNya. Semuanya sementara. Kau kena ingat tuu. Kau kena hargai apa yang kau ada sekarang. Jika baik maka baiklah pengakhirannya. Sekian. Kbai. Hiks

Nota kaki : aku kaku bila baca balik apa yang aku tulis. Pelik betey feeling malam ni. Err nak pi tidoq. Kbai sweet lullaby . Migrain ==''



No comments: