Thursday, March 28, 2013

Doaku.

Ya Allah.

Aku cuba melupakan dia.

Dia yang aku sayangi. Dia yang menyayangiku.
Dia yang tak pernah hilang dari ingatan dan doaku.
Sesungguhnya aku tak mudah melupakan.
Kerna menyayanginya satu anugerah buatku.
Dan melupakannya sesuatu yang perit dan menyakitkan.
Melupakan tak semudah mengingat.
Menyayangi tak semudah membenci.
Dan kekosongan itu menyakitkan sebenarnya.
Sejujurnya aku menyayangi dia.
Dan takkan pernah luntur.

Moga kau menjaga dia.

Di setiap jalannya di dunia ini.
KernaMu ku mahu dia jadi terbaik kelak.

Walaupun bukan ditakdirkan buatku.

Terbaikkanlah dia buat insan lain.

Aku redha.

Kerna kebahagiaannya.
Kebahagianku jua.

---------------------------------------------------------------------

Let's forgive and forget the mistakes. 
NOT revenge and regret. But TURN to Allah.

0505 Morning smile.
Happily ever after ♥
Precious gift.





 Amin :)



New boyfie 

Fatih Seferagic ♥

Ngaji sodap. Encem pulak tu. Ehhe

All in one. Anyone ? Aww adoreee :)

Sooner ♥

FS Tagline : Riding the tide, living life as it is.


No comments: