Sunday, March 20, 2011

LOVE is weirdo -.-

Assalamualaikum.

The most beautiful view is the one I share with you.

tokk tokk! nak masok bole? aiyakk!!
masokkleeeee *gaya Nenek tua dalam cite Jangan Pandang Belakang*
err sape ek name nenek tuu. humm jap jap loading pulak~
herm ntahla dah tak hengat dah sape pelakonnye. wah manyak kijam tol aku neh. grr
okay!! tu tak penting pon! so ape yang penting sekarang ? KERJASAMA!!!
haa tetibe pulak masok slot cite katun 'Wonderpets' nie. dah kenapa?
err saiko -.-

what im'ma supposed to write tonyte?
okay keep on thinking --! haa dah dapat idea~
memang superb la ek wat sesape yang bole stay up memalam ne kan!

yimme i'm owl night okay :))))

so no wonder la pukul 4 pagi baru nak tido kann.
*okay okay tak bajet tido lewat* hee :@
tapi kalau stay up tuu, sembahyang SUBUH tuu WAJIB la jugak ditunaikan kan.
haa kan bagus kalau cenggitu. BARAKAH tuu penting :)
ececeh macam ceramah AGAMA la pulak. hee nak berdakwah sedikit tak salahkan AWAK~
soo kalau nak solat Subuh tuu faham faham jelaa kan.
as usual terpaksa la housemate2 kesayangan eden nie bangunkan.
act, eden neh kalau dah tidoo loceng kebakaran bunyi pon tak kan tersedar lahh.
siyes tak tipu kott haha *caye la caye la*
and memang conpem confirm lentok lagi dibuai mimpi yang indah lagi
ngee ngee *tak senonoh punya perangai*

So,
bila mata tak boleh nak katup :
mula la tangan nie menggatai nak gugel something interesting for my soul!
ahaa! you wanna know what imma doing?
pogi YOUTUBE *macam biasa laa*
klik klik cari lagu best best!
so LAGU YANG TERPILIH UNTUK MALAM NI ADALAH :
jeng jeng jeng! I FOUND IT :DDD
-IF YOU ARE NOT THE ONE by Daniel Bedingfield-
'waa lirik dye memang touching menyayat hati bikin cair kott.
jum jum nyanyi sesame TEHEE :D
*sebelum nyanyi tu bukak video clip nye dulu taw then baru nyanyii*
hee :)


If you're not the one, then why does my soul feel glad today?
If you're not the one, then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine, then why does your heart return my call?
If you you are not mine, would I have the strength to stand at all?

I never know what the future brings
But I know you're here with me now
We'll make it through and I hope
You are the one I share my life with :DDD
*that time will coming sooner*

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?

If I don't need you, then why am I crying on my bed?
If I don't need you, then why does your name resound in my head?
If you're not for me, then why does this distance name my life?
If you're not for me, then why do I dream of you as my wife/husbands? *tukar*

I don't know why you're so far away
But I know that this much is true
We'll make it through and I hope
You are the one I share my life with

And I wish that you could be the one I die with
And I pray that you're the one I build my home with
I hope I love you all my life

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?

'Cause I miss your **** and soul so strong
That it takes my breath away
And I breath you into my heart
And I pray for the strength to stand today

'Cause I love you whether it's wrong or right
And though I can't be with you *******
And though my heart is by your side

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?

wuu sweet like candy kan if someone sing this song for me!
demand yee Ain. okay memang demand~
ha ha ha saiko lagi -.-
tapi tak la demand sangat pon.
terima seadanya laa. ececeh ayat pasrah!


Credits too my sayangss housemate Hafifa Kamdi coz lend me your Celcom Bband.
sayangs kw ketat ketat laa!
act my Bb still stuck kot. So imma waiting for Mama to settle it down.
goshhh sengsara kot ta bole on9 guna bb sendiri. -.-
hanya Tuhan yang tahu! :)))
btw korang C.H.E.E.R.S always okay!
xoxo nanyte wuu ngantok sehh!

p/s: act malam nie happy sangat sangat.
woahh woahh teruja gila yee Ain.
sebabnyeeeee Melin Chomot
buat community page 'KAMI BLOGGER UiTM NEGERI SEMBILAN' untuk blogger2 di UitmNS.
manyak terharu kot dapat jejak kaseh blogger2 kat sini.
i really joy can meet them with their own 'world'. cool kot.
bersoseh soseh kat Facebook n beramah mesra alam pon sudah.
act, mostly ade jugak yang tak kenal even duduk bawah tempurung yang sama.
haha TEMPURUNG the Pills yeah! sayang korang lahh :)
so ape kata kita buat Gathering nanty.
sure sambutan HANGAT HOT HOT n COLD!
yeah WANNA MEET THEM xD

No comments: