Tuesday, October 30, 2012

Mama ku dan lawaknya :D

Okay ini cerita lawak. Act dah kali kelima mungkin kurang sedikit dari angka tu mama suruh buatkan emel. Okay dengan rela hatinya kubuatkan juga walaupun untuk kali kelima. At last mama cakap lupa dan lupa password , and aku sebagai assistant setia mama pun jadilah reminder even for a short term memory kott HAHA Err ececewah kempis kejap perut. Nak dipendekkan ceritanya lah kan, malam tadi mama suruh ajarkan dia cara nak bukak emel step by step. Mungkin sebab masa aku buatkan mama busy sana sini tak sempat nak menyelit melihat apa yang berlaku tika aku siapkan emel barunya. Maka sebagai seorang anak yang memahami kuterangkan satu persatu ke mama. Even muka masa tu agak masyam kelat explaining sebabnya baru lepas bisnes meeting and talk dengan mama serta kengkawannya. Sorry for making that masyam face maaaa. Sobs mana taknya berkerut dahi settlekan key in members masuk beratus lot 3pleA dari pagi tadi. Fuhh apapun lepas nimasyukkk. Keching kechinggg $_$ . Fuhh lagi. Ngeng. Lepas dah settle baru lee layan fesbuk , twitter layan kejap HEE Ceritanya mama ambil buku catat cecomel dia sambil menulis : masuk id, masuk password, enter. bukak inbox emel and segala bagai. Jadi disebabkan aku terlalu mengambil endah even benda yang remeh sekalipon sebagai contoh menjadikan - kepada _  *UNDERSCORE* yang kadang kala typo oleh mama. Almaklum la dulu zaman telegram pakai mesin typing. Mama punya mesin tuu pun ada lagi jadi khazanah kat rumah tok wan. Antikk tuu bhai. Haa eeehh dah lari tajuk. Haa itulah cerita yang lawaknya. Mamaku yang comel yang seringkali akan menanyakan aku hal hal berkaitan emelnya. Wah dah macam reminder mama pulak aku ni kan.Herher bagi aku lah lawak. Kalau kau rasa tak ? Kesahh ? Opss. Its sokay mokay lah. Apapun kamik sayang gilak sama mama kamik. Tiada teman pengganti. Haa sweet kan kamik.  Kiki. Kbai. Lebiu olls  :P


No comments: